środa, 8 stycznia 2014

JJJJJJJJJJJJEEEEEEESSSSSSSSTTTTTT

OK
czekam na zgodę,  żeby tłumaczyć inne ff, ale puki co autorka mi nie odpowiedziała ehhhh
 wcześniej zamówiłam szablon, no i teraz mi go zrobili, ale coś się zjebało i nie widać głównego obrazka, postaram się ta naprawić.
co do tego nowego tłumaczenia to narazie mogę wam powiedzieć, że jest około 50 rozdziałów i baaaaardzo długich, ff jest o Harrym(znowu;)) w typie bad boya, ogólnie coś wpodobie DARKA i AFTERA.
I chciałabym wiedzieć ile osób będzie chciało to czytać więc, ci co mają zamiar zerknąć na nowy blog niech skomentują. Link do nowego ff dodam tutaj:)

13 komentarzy:

  1. WIESZ, ŻE JA. Nawet jak narazie będzie mało osób, to i tak uzbierasz czytelników ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Haha żyje;) Czekam na ta zgodę i niemogę sie doczekać:/ Może uda mi sie przetłumaczyć kolejny rozdział "Roommate" ;)

      Usuń
    2. pierdol zgodę, żadna szanująca się artystka nie zna polskiego :D A dodaje kolejne rozdziały? Jeśli nie, to może podała inne formy kontaktów, niż w komentarzach? Nie wiem xd Nie sądzę, że kopiowaniem jest tłumaczenie historii na inny język, kiedy czytelnicy wiedzą, kto tak na prawdę je piszę :)

      Usuń
    3. ;) Ja o zgodę prosiłam ja w komentarzach, prywatnej wiadomości i na tt! Zaczęła bym to publikować ale nie chce mieć przez srane:'( Do tego popsuł mi sie laptop a tam miałam przetłumaczone kilka rozdziałów! Teraz pisze na tablecie. Ok ale cię posłucham jak nie odpowie mi do 28-ego to zaczne to tłumaczyć i publikować;)

      Usuń
    4. Zajebiście <3 Czeeekam xddd Ummmm, wiesszzzzz... tak jakby se cie poleciłam jednej dziewczynie, która już 3 miesiące nie dodawała rozdziału, a tu nagle napisała że będzie dodawać, i dalej nie dodaje.. :c No ale napisałam do niej, ale nie odpowiada :C http://twisted-tlumaczenie.blogspot.com/ To to opowiadanie.. Czytnij sobie, jak cos, to weźmiemy ją siłą.

      Usuń
    5. ;) czekaj, czekaj bo nie do końca zrozumiała;) o co chodzi??? ^.^

      Usuń
  3. To teraz ja spytam .
    Ty jeszcze żyjesz ?

    OdpowiedzUsuń

ORYGINALNY ROOMMATE!!!