poniedziałek, 30 grudnia 2013

Rozdział 7

Objęłam swoimi rękami jego kark i przyciągnęłam go bliżej do siebie, pogłębiając jego pocałunek, jego usta są ciepłe i miękkie. Jego język liże moją dolną wargę z prośbą o wejście, ma które pozwalam. Jego język zaczyna badać moje usta, przez co cicho jęknęłam. Gdy braknie nam powietrza wyciąga swój język, a następnie przygryza i ciągnie moją dolną wargę, pochyla się i opiera swoje czoło o moje, łapiąc ze mną kontakt wzrokowy.
-B-będziesz moją dziewczyną?-zapytał pomiędzy głębokimi i ciężkimi oddechami. Kiwnęłam głową.
-Tak-szepnęłam, a on uśmiechnął się do mnie tak szeroko, że w jego policzkach pokazały się dołeczki. Ruszyliśmy do domu, Harry otworzył drzwi i przepuścił mnie pierwszą.
-Mam zamiar iść spać-powiedziałam podchodząc do mojej torby i wyciągając moje PJ, następnie kieruje się do łazienki. Po wyjściu z łazienki, upinam moje włosy w kok i zaczęłam kierować się w kierunku kanapy, ale Harry złapał mnie za nadgarstki i przyciągną do swojego ciała.
-Co?-zapytałam, patrząc na niego
-Jesteś moją dziewczyną, więc teraz śpisz ze mną-powiedział i szczęśliwy pociągnął mnie do swojej sypialni.






*Harry POV*

Patrzę na nią, gdy ciągnę ją do mojej sypialni. Zaczęła coś nucić myśląc, że tego nie słyszę. Nie wiem co się ze mną działo kiedy ją pocałowałem...  po prostu czułem się tak dobrze i byłem taki szczęśliwy. Nigdy nie czułem się tak wcześniej jak kogoś całowałem. Myślę, że czułem jakieś iskry czy coś. Kiedy weszliśmy do mojego pokoju, ona poszła do mojego łóżka i położyła się w nim, zaczęła cicho chichotać gdy położyłem się obok niej. Przykryłem nas, odwróciła się w moją stronę z uśmiechem na twarzy. Przybliżyła się do mnie, na co owinąłem moje ramię wokół jej tali i przyciągnąłem jeszcze bliżej na co znowu zachichotała.
-Dobranoc chłopaku-wyszeptała
-Dobranoc dziewczyną-odpowiedziałem taki samym tonem głosu, po chwili zasnęła. Założyłem kosmyk jej włosów za ucho i zacząłem się jej przyglądać, nie mogą uwierzyć, dzień temu chciałem aby się wyprowadziła, a teraz nie chcę jej zostawić, będę ją chronił przed wszystkimi i wszystkim...




------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HEJJJJJJJ
Jak obiecałam dodałam nowy rozdział, może jeszcze uda mi się coś dodać ale nic nie obiecuję, może ktoś zauważył dodałam ankietę, i chciałabym abyście zaznaczyli odpowiedz, lecę się kąpać, podobno dzisiaj o 23:45 na TVN mają lecieć Pamiętniki wampirów" i muszę to sprawdzić
                                          CZYTASZ=KOMENTUJESZ

1 komentarz:

ORYGINALNY ROOMMATE!!!